czwartek, 6 lutego 2014

Jajka w sosie musztardowym

Uwielbiam te jajka. Przepis mam od babci. Jajka są doskonałą przekąska na wielkanoc lub na obiad z ziemniaczkami .







Składniki:
  • 6 jajek
  • 2 szklanki bulionu
  • 3 łyżeczki musztardy
  • 2 łyżeczki mąki
  • 3 łyżeczki śmietany
Przygotowanie:

Jajka ugotować na twardo.Obrać.
W garnku zagotować 2 szklanki bulionu. Dodać musztardę i wymieszać. Mąkę wymieszać ze śmietaną i odrobiną bulionu. Wlać do sosu. Gotować aż sos lekko zgęstnieje. Przecięte na pół jajka włożyć do sosu i chwilę podgrzać lub ułożyć jajka na talerzu i polać sosem.
 

12 komentarzy:

  1. Najbardziej obrzydliwa strona na jakiej byłam, obok ''wykwintnego'' dania jakim są jajka w musztardzie leży sobie włos, tragedia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy! Ależ Ty durna baba jesteś;)))

      Usuń
    2. Ah so, dobre 5 minut szukałam tego włosa/szklanki... Ot ma ktoś fantazje, bo jeśli wg anonimka jest to ""wykwintne danie"" to po cholere go szukał, ale ja nie o tym. Przepis sympatyczny, skusze sie gdyż piszesz ze masz go od babci, ja nie zdążyłam sie swojej zapytac jak je robiła, a teraz juz mi nie odpowie, wiec biere przepis innej babci ;) Pozdrawiam Asia

      Usuń
    3. Asiu, anonimy zazwyczaj źle piszą :) Smacznego ,zyczę ;)Jak wykonasz danie to proszę Cię o zdjecie na adres: duusiak@o2.pl

      Usuń
  2. Drogi Anonimie, to nie włos tylko ślad od mokrej szklanki,która przed chwilą stała z kompotem ;))
    Polecam okulary :)
    Pozdrawiam i nie musisz tu zaglądać ,jeśli jest tak obrzydliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz ja będe miała ten smaczny i szybki obiadek tylko niestety nie mam świeżego koperka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak możesz to zrób zdjęcie dania zrobione przez Ciebie i wyślij mi na duusiak@o2.pl :)
      Smacznego!

      Usuń
  4. śmietana słodka czy kwaśna ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakaś konkretna musztardka?Bulion warzywny czy z kury?Może być rosołek z niedzieli? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musztarda delikatesowa lub sarepska ,bulion warzywny lub z kury , rosołek z niedzieli jak najbardziej :)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Trzeba spróbować, smak z dzieciństwa ;) Często w podstawówce były podawane takir obiady ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :))))