wtorek, 25 czerwca 2013

Cukinia panierowana

Najpyszniejsza wersja cukinii:)))
Ha ! I wygrała z mięsem :) Zrobiłam dziś na obiad sobię tą cukinię, a mężowi kotlety mielone , ponieważ,ja za mięsem nie przepadam ;)
No i gdy smażyłam 'kotlety z cukinii' znikały mi z talerza:)
Nakładając pytam męża, chcesz też cukinię? Odpowiedział : tak z osiem :)
Gdy zjedliśmy obiad, mówię : o kurde! Zdjecia nie zrobiłam na bloga:) Zerknełam na blat i okazało się że kilka plasterków jest uratowanych :))
Więc ułożyłam na talerzyk i nadszedł mój głodomorek i łapie za cukinię a ja na to : poczekaj zrobię zdjęcie, zaraz Ci dam :))) Tak właśnie czasami cierpi mój mąz na tym moim blogowaniu , hahah ;)
 I taka o to jest historia wspaniałego dania :)


                                      





Składniki:
  •  1 cukinia
  •  sól ,pieprz
  •  mąka 
  •  jajko
  •  bułka tarta
  •  olej 
Przygotowanie :
Cukinię myjemy i kroimy w plastry. Nie za cienkie. 
Solimy i pieprzymy. Odstawiamy do lodówki na godzinkę,aby zmiękła.
NA patelni rozgrzewamy olej. Plastry cukinii panierujemy w mące,jajku i bułke. ( w takiej kolejnosci) Panierowaną cukinię układamy na rozgrzanej patelni,i smażymy z obu stron po kilka minut na małym ogniu.
Podajemy z jakiś sosem lub do ziemniaków :) Można też jeść z surówką :)
Smacznego :) Uważajcie na Waszych głodomorków domowych !! :))))

2 komentarze:

  1. wydajesz sie bardzo pozytywną osobą ;) i narobiłaś mi sporego apetytu XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :))))