czwartek, 23 stycznia 2014

Warstwowa sałatka z chipsami i kurczakiem

Hit imprezowy ! :)

Przepis od Bieniaszki z moimi małymi zmianami :)



 Składniki:
  •  3 jajka
  •  2 marchewki
  •  pęczek szczypiorku
  •  2 piersi z kurczaka
  •  1 mała paczka chipsów(smak dowolny) ja dałam cebulowe
  •  przyprawa gyros
  •  ketchup
  • 1 łyżka oleju
  sos : 
  •  jogurt naturalny 200 g
  •  4 łyżki majonezu
  •  2 ząbki czosnku
  • sól,pieprz
 Przygotowanie :
 Jajka ugotować na twardo. Obrać i pokroić w ćwiartki.
 Marchewkę ugotować ,obrać i pokroić w cienkie paski.
 Piersi z kurczaka myjemy i kroimy w kostkę. Przyprawiamy przyprawą gyros i smażymy na rozgrzanym oleju. Szczypiorek drobno siekamy. Chipsy rozdrabniamy ( kilka zostawić do dekoracji)
Sos:
Jogurt mieszamy z majonezem,przeciśniętym przez praskę czosnkiem i przyprawiamy.
W misce układamy warstwy w tej kolejności:
Jajka
Marchew
Sos
Szczypiorek
Kurczak
Pokruszone chipsy
Ketchup
Sos
Chipsy całe

I gotowe :) Zadowolenie gości gwarantowane :))





6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak to smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Znam taką sałatkę ale w wersji bezmięsnej ta musi być jeszcze lepsza! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super! :) znam ją w wersji bezmięsnej ale ta musi być jeszcze lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam ściśle wg powyższego przepisu - goście spałaszowali - nawet się nie załapałam - podobno pychota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, super ,ciesze się ,że smakowało ! :) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuje za komentarz :))))