piątek, 14 czerwca 2013

Pyszna sałatka owocowa

Upały ,ciągłe upały... a ja uczuleniowiec, więc kicham i kicham... ehh. 
A dziś rano chłodno ;) Ja się ciesze;) 
Ale na upały polecam sałatkę owocową ;) Jest pyszna ;)) Gdy robiłam sałatkę zapytałam moja połówkę czy będzie jadł ,bo nie wiem ile zrobić,powiedział nie. 
A jak usiadłam do jedzenia to się dosiadł z widelcem i bach , 5 minut sałatki nie ma ;))) Smacznego ! :)


                            





Składniki:
  •  kilka truskawek 
  •  grejpfrut
  •  nektarynka
  •  gruszka
  •  kawałek ananasa
  •  kawałek arbuza
  •   ( można dodać dowolne owoce jakie macie pod ręką :P )
Przygotowanie : 
Truskawki umyć,wyciąć szypułki, Pokroić w plasterki lub ćwiartki. 
Grejpfruta obrać dokładnie z tej cienkien skórki również. Pokroić na kawałki.
 Nektarynkę przekroić ,oderwać od pestki, pokroić na kawałki.
Gruszkę obrać,umyć, wyciąć środek i pokroić w kostkę.
 Ananasa obrać,umyć i pokroić w kostkę.
Arbuza (bez skórki ) pokroić w kostkę. Wszystko wymieszać i jeść :) 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :))))